2009-12-21
 18:00:36

En helt vanlig måndag





21 December 2009

Så idag så vaknade jag halv sju, för att jag inte alls kunde sova, för det var kokhett i mitt rum.
Det blir ju så när man sover med sängen vid ett element. Haha. Då får man ju skylla sig själv.
Men sen vart klockan kvart över sju, då vart det att man titta på julkalendern typ första gången detta år.
Sen gick man åter till sängen och somna :) ohh gud vad skönt! Men jag skulle ändå upp sen halv elva för att
lilla kära Elin (morran) skulle komma hem till mig vid elva. Yey.
För det var länge sen man träffa henne. Då blev det att vi snacka skit inne på mitt rum tillsammans med lite Cola :)
Sedan fixade jag mig, sen drog i till stan och äta. Och titta lite på stan. Sedan vid tre skulle jag hem och hon hem, då mötte jag morsan så det blev att pallra sig iväg till ica och titta på skor efter ett par Uggs, men det fanns inga snygga. Så jag bestämde mig för att köpa dem på nätet.
Och nu sitter jag här och letar förtvivlat efter "UGGS" sidan, för att Elin sa att det fanns en sida som bara hade dem som man kunde köpa ifrån. JAG VILL HA ETT PAR UGGS. Suck.
Så men jag fick nöja mig med att jag köpte min Meshuggah tröja i allafall.
Och jag hoppas mina filmer kommer imorgon så jag kan ha min lilla filmkväll för mig själv. Tihi.

Peace!



kjhkgjhgj

 

 

 

 


 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: