2009-12-01
 17:59:11

Fest bilder från helgen!

Nu kommer det upp LITE festbilder, från helgen. Men orka lägga upp alla :)
Resten ser ni väl på Hugos vimmelbilder haha.
Alltså bilder från i fredags. Jag var tsm med Emil, Jonas, Oscar och Sofie.
Träffa även: Sandra, Sofie, Sosso, Saade, Andreas, Bekim, Eskil, en hel firma fest, Mattias, Viktor, Jennie, Lina och många fler.
Haha plus en hel del jag inte vill nämna här. Haha.
Puss

Vill bara tacka min underbara lilla sexxii gumma, för att hon finns!
Love u darling ,, <3

mnbm
u are the best sweet heart!



gfj
Haha Emil och jag i spårvagnen <3
gf
Förfest hemma hos mig. Emil och Oscar :)
jhgj
Min dricka <3 love it
jl
Jonas och jag <3
jhkjh
Sofie, Emil och jag. Ni är bäst <3
fjt
Gruppbild.
Sen blev det av mot Hugo och där ...
nm,
..träffade vi Lina :D ovanligt! XD och..
kjhk
Eskil med eller aa Tobias :) och sen haha..
jhgj
Sandra :D Sen en massa annat folk med.
Man kan ju inte ta bild på alla man känner där.
Då hamnar ju till o med vakten på bild. Men nästa gång lovar jag.
Tihihi.

Tack för en underbar kväll älsklingar.




Chippy E @ NKPG Hip Hop

De var fett värt! :D



PUBLICERAT: 2009-12-01, 22:01:52 | URL: http://nkpgchippy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: