2009-12-05
 18:38:00

Hiss och Diss


Jag vet att jag inte har hissat och dissat på länge, men det är för att jag inte
har haft nått att hissa för eller dissa. Haha.
Men nu har jag det tror jag, vi får se!


gfhgj

  • Jag hissar för vatten! Vatten är nog det bästa och det godaste som finns egentligen, men det uppskattas inte så mycket av det svenska folket egenltligen. Om man ser det såhär så ska vi vara glada för det är nästan bara vi och Norge t.ex. som har vattnet helt rent och friskt. Om man ser i USA, t.ex så har dricker dem aldrig vatten från kranen utan, dem köper vatten på flaska. Finns mycket som är bra med vatten. Så vatten kommer alltid först på min drycke lista. Gör som jag drick flera lite vatten om dagen, nyttigt för din kropp och hälsa. Ta vara på det, det finns folk som skulle kunna dö för ett glas rent friskt, vatten!
  • Jag hissar Kinderägg, haha jag tycker det är så himla gulligt, ända sedan jag var liten har jag älskat att öppna dem och sen se vad man får för en liten överrasking. Men enda sen min första så har jag samlat tills nu typ. Jag har runt några hundra stycken, men det är ju några gånger jag inte köpt alls därför jag inte har så många. Bästa godiset för barn! Den som kom på det är alla barns idol.
  • Hissar Frank Sinatra, han är världsbäst. Han ses som en legend över hela världen. Han anses vara lika stor legend som Elvis Presley och Bob Dylan.
jg

  • Jag dissar folk som ser nån göra nått dumt utan att göra något, att man bara går därifrån. Då tycker jag man också har gjort ett brott. Det tycker jag i alla fall. Tycker nästan att det borde vara en lag på det, att hjälpa den som ligger ner oavsett vad som än hänt. Om man inte gör det så bidrar man ju också till brottet och skadorna. Tycker det är hemskt, själv är jag en sådan människa som går fram och hjälper folk om dem råkat illa ut. Sluta vara så jävla fega. Om man ger och ger, så får man alltid något tillbaka. I detta fall kanske " Tack för att du hjälpte mig" i svårare fall " Tack för att du räddade mitt liv", det handlar inte om att man vill ha pengar, men ett tack kan betyda mycket samtidigt som en hjälpande hand.  Även om en person har avlidit så har man ändå försökt att hjälpa.



Oscar

NEW YORK! NEEEEEEEW YOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK! Sinatra är kung. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: