2009-12-28
 13:44:52

Veckans jul och rush- helg.




Cha igen bloggen och läsare.
Förlåt om jag har varit lite off ifrån bloggen, men som sagt det har ju varit jul och allt annat skoj emellan.
Skulle bara säga att jag inte fick min kamera som jag ville men jag fick andra fina julklappar. :)

Bland annat:

  • Säsong ett av Greys Anatomy
  • En bok som skriven av Sophia Kinsella - "En Shopaholics bekännelser"
  • Den stora "BAR" boken, som jag önska mig. Eftersom jag ska bli bartender. Så måste jag plugga i förväg.
  • Fick ett fint halsband av Emil och Sofie, som består utav ett stort glittrande "peace" (fredsteckent) .
  • Dooleys flaska och glas, av pappa. :)
  • Pengar!
  • Body Lotion kit.
  • Em middag och bio av min älskling! hihi
  • Och en julklapp som jag väntar på som jag ska få av min bror.'
  • Sen väntar jag posten för att få dem alla andra böckerna av en shopaholic.
  • Sen fick jag en julklapp från min praktik på HM. Det var " En partyväska, läppglans, ögonskugga, anisktsmask "
Som sagt jag fick en hel del presenter, jag är jätte nöjd! :)

hgfh gfdgd fgjfgj




Sen på fredagen (juldagen) så gick jag, Jonas, Emil och Sofie ut, till VK. För att härja.
Och jag ska bara säga att det är näst bästa stället hitills, i love it!

Krog/nattklubbs listan!
  1. Hugo- nattklubb
  2. Palace- nattklubb
  3. Vinkällaren (VK)
  4. Deli- krog
  5. Munken
  6. Otten- nattklubb
  7. Cubar- krog
  8. Bishop Arms- krog
  9. Black Lion in- krog
  10. Svea Skeppet
  11. Cromwell House
  12. Sen alla andra övriga skitställen



Sedan på lördagen så kom Nadir och Oscar, hit från Stockholm.
Så det blev lite shopping med dem på stan tillsammans med Viktoria med. Najs.

Sen nu så ser jag och de andra fram emot NYÅR. Då det kommer att spåra ur. Som vanligt.

Peace!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: