2009-11-05
 17:46:40

091105- Ont i huvudet

mhjmh

Jodå jag kom precis hem från jobbet nu, saknar det deffinitivt inte nu i allafall. För dte känns som mitt huvud ska spricka. När jag höll på med accen så kändes det som att jag skulle börja spy över kunderna och i backen med accesoarer. Usch. Jag dricker för lite och får ingen frisk luft på dagen förutom på lunchen. Måste bli bättre på det. I allfall när jga höll på att hänga upp massa kläder och städa på hyllorna efter kunderna så såg jag världens snyggaste väska. Den kosta 200 kr jätte billigt. Jag är kär i den väskan <3 Jag måste bara fråga pappa om pengar först. Hihi. Hitta massa snygga kläder som jag måste bara ha! Hitta dem på HMs hemsida så de dyker upp snart här lite längre ner. Men nu ska jag ner i tvättstugan och tvätta lite kläder.

 

PUSSAR SÅ LÄNGE!

jghj

 

jhg

hgf

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: