2009-11-08
 16:07:28

091108 - AS TRÖTT



Godmorgon, eller det är kanske lite sent för det nu! XD
Jag vakna nu i allfall och det är illa. Igår vare Hugo det var rööj men inte lika kul som i fredags.
Det hände en massa konstiga saker :/:O.
Hahaha undra hur det gick med dig då Sofie? ;) haha. Själv drog man hem efter Hugo lika bra det. Kom hem typ
halv 4 sovit sen dess till nu!! Jo jag är jätttte trött.
Men ska kanske träffa Henke senare, om jag orkar as trött.

Just det innan utgången så följde jag med min bror och hans vän Jesper till Kulturkammaren för att det var en massa lokalband som spelade där gratis i två dagar. Där bland annat träffa jag Filip, som jag äntligen fick träffa XD haha.
Han var här i Norrköping för att hans vänner skulle spela inne i Kulturkammaren.
Men det var massa skooj!:D



PUSS PÅ DET!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: