2009-11-10
 09:42:26

091110 - Godmorgon/ Igårkväll

Cha cha bloggen.

Igår vid elva tiden så hade jag tvingat Andreas att komma hit och kolla på film. Jag hade redan börjat tjata på honom vid sju, sen han bara haha okejdå jag kommer. Så han åkte hem klockan fyra i morse. Vi såg två filmer. Men sen satt vi bara och snacka om allt. Det var jätte kul, det kändes som man hade känt varann jätte länge. Sen följde jag honom ner sen så cyklade han hem.

Nu sitter jag här och är jätte trrött känner mig seg, mitt huvud värker, varför är jag nästan alltid sjuk? Helt ärligt jag fattar inte. Men jag gjorde något dumt igår i skolan, gick ut med tröja när vi skulle hämta grus/sand till expo:n. Det var minusgrader ut. Jag skulle inte ha gjort det. Mår verkligen inte bra :/
Istället för att vara små sjuk kan jag lika gärna få svininflensan när det ändå håller på? Vill hellre vara sjuk längre tid än bara dutta lite här och där? Så dem i skolan borde fan undra snart, borta hela tiden :/ jag vill till skolan men men.

Mitt nyårslöfte till nästa år ska vara: Gå till skolan hela tiden även om jag är sjuk.
För jag ska inte ha något på frånvaro lappen. :P
Ska försöka med det i allafall.


PUSSAR




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: