2009-11-01
 19:05:03

Halloween fest hos Viktoria


HAHA igår spårade det ur. Det vart så att vi gick på Viktorias Halloween/födelsedags fest.
Och det var jätte kul, iaf jag hade det. Typ nästan alla var utklädda.
Oscar var Hitman och jag var vampyr en klassiker. Men var ju inte direkt en vampyr ändå.
Jag drack ett helt packet smultronvin haha fan vad äckligt det blev efter ett tag då, usch. Men full och glad vart man ett tag. Sen var man tvungen att sitta ner i några timmar så man inte ska spy.
Men jag säger bara att festen var kanon. Förutom vid två på natten så låg nästan alla och sov. Haha.
Jag hade druckit upp mitt vin redan vid 9, halv tio. XD lite tidigt kanske.

Men nu tänkte jag lägga upp lite party bilder från i igår.
Bilderna är tagna av Viktoria, så det är hennes bilder. :)

jag och mitt smultron vin
lhjl
jag med sex st armar:D
fsfs
Nadir, Oscar och jag
jghkg
Emil (gangster) och oscar
ölkåk
jag och oscar (hitman)
yudkfy

Tack Viktoria!

PUSSAR





Sarah

just fan, mina strumpbyxor måste ja ha med. hoppas inte dom gått sönder. dom var SVIN DYRA



PUBLICERAT: 2009-11-06, 23:27:18 | URL: http://novaslillamamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: