2009-11-19
 18:25:47

Vad tycker du?

hfgh

Ska du vaccinera dig mot svininflensan eller har du gjort det redan?

Vad tycker du om det?

Svar: Jag ska i allafall inte vaccinera mig. Jag litar direkt inte på det. Plus att mitt immunförsvar är så pass bra. Men det är inte det att jag inte vågar. Jag vill bara inte man vet inte ens så mycket om det men det vet man inte om svininflensan heller. Så jag är inte rädd. Ska ni ta den?

 

 


Karin

Jag ska vaccinera mig. Känner folk som inte har blivit sjuka, så är inte rädd för det. Är inte rädd för själva svininfluensan, utan efteråt. "Hej, jag har haft svininfluensan", det känns lagom kul att säga det. Plus att det endå finns ett vaccin, kan man väl ta det. Ska antagligen ta det imorgon eller nästa vecka. Jag har ett bra immunförsvar, eller i alla fall hade. Det börjar bli dåligare, tror jag.



PUBLICERAT: 2009-11-19, 18:43:32 | URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Karin

Sv. trodde aldrig du var emot det. men ja, det är bra för folk i riskzonen. vi får väl se hur man mår av det, och hur ont det gör i armen.



PUBLICERAT: 2009-11-19, 18:52:30 | URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: