2009-10-06
 09:29:41

091006, Morgon alla.

Vakna drygt 08.50. Jag kände att jag inte mådde bra. Bäst och stanna hemma och inte smitta ner andra.
Lite ånget har jag. Skulle lämna in papper och prata med Christer idag.
Och jag är lite irriterad på HM, ringde miljontals gånger igår till dem. Men telefonnummret funkar inte?
och ja det är rätt nummer, hur dum tror du jag är? Men iaf dem svarar inte. Jag får ryck snart. Ska ju vara där imorgon ju. Får testa och ring vid tolv. Hoppas dem svarar! Annars får jag se till att jag får tag på Erica och fråga henne. ERICA GE HM:S NUMMER TILL MIG?
*suck*


Skulle bara säga en rolig sak som jag fick reda på igår. :D:D:D
Min älskling kommer i veckan. Antingen på torsdag elle fredag!
Jaa, jag hoppade av glädje. Saknar min älskling <3






pussar bitches!





Erica

Det nummret jag fick till H&M var 011-190664

Det funkade när jag ringde... Annars kan du ju gå dit och prata med dom :)



PUBLICERAT: 2009-10-06, 09:50:03 | URL: http://eriicamaria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: