2009-10-22
 11:59:41

arg på mig själv


Idag vakna jag 10.22 ????? Hallå vad är det för fel. Det första var att jag rusade upp och skrek på mamma "varför väckte du mig inte för?" fan jag ville ju inte missa min praktik. Jag vill va där i 10 veckor utan att vara borta en ända gång. Jag har ånget. Gud så dåligt jag mår. Älskar verkligen min praktik och sen så händer det här?
Nu kommer jag dessutom inte få något jobb där. Plus att jag inte ringde. För jag hitta inte lappen???? Vart är den. Men medan jag leta så ringde det och det var Tina tack och lov <3 Jag berätta som det var. Hon bara " Hahaha okej" men vi kan ses imrogon istället :D" Jag bara okej! Bra det iaf.
Men ska träffa Sarah snart, vi ska dra runt på stan och hitta fribiljetter till Hugo imorgon.
Nu ska jag gå in mot TV:n. Sjunde himlen börjar nu :D eller har börjat XD


KISSES



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: