2009-10-27
 12:57:41

hm, vad ska jag göra idag?



Cha cha bloggen.

Jag skulle ha träffat Elin nu vid klockan 1 och då skulle vi åkt hem till Sarah.
Typ pratat och fikat och så. Men jag fick ett sms av henne att vi inte kunde komma eftersom hon var arg.
Hoppas det löser sig <3
Sen när jag tänkte smsa Morran så fick jag ett sms av henne *pip*. Att hon inte mådde bra men att vi kanske kunde ses senare. :) jag saknar er bitches.

Men då fick jag en tanke? Vad ska jga göra idag då? Försökte tvinga med mig morsan ner på stan men det gick ju inte. Hm och sen har vi tvättstugan så det blir väl att tvätta hela dagen.
Egentligen skulle jag åkt till Katrineholm igår men skjöt upp det till idag, mne nu orkar jag inte. XD kostar så mkt.

Imorgon kommer mina filmer. Men dem som jag valde är ju jätte bra men inga som jag direkt ser fram emot att se. Beställde hem dem pågrund av att dem filmerna måste man ju bara ha hemma.
Det var Gökboet - en klassiker ett måste såklart!
Sen den andra är Truman Show- en Jim Carrey film, som är jätte jätte bra ett till måste!
och min älskling kommer på torsdag tillsammans med Nadir.

Nu ska jag göra lite saker medan jag funderar ut över vad som ska hända i min spännande vardag idag.

PUSSAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: