2009-10-07
 22:13:22

Ny skjorta..

Cha bloggen!

 

Idag började jag min nya praktik på HM och allt gick jättebra. Alla är jätte trevliga och jag trivs som tusan. Det roliga är jag börjar kl: 8 jag??? ska gå upp då. Lycka till. Till 4 :D men 8? Det kommer aldrig att gå. Jag kommer komma försent i 10 veckor. Men om det inte funkar så ska jag ändra tider. Men jag ska försöka, vara där varje dag nu och inte komma försent heller. och vara på topp med humöret uppe hela tiden. och le så man får ont i läpparna.


Jag vill så gärna ha jobb där.
Sen vart det att sluta vid 4. Sen snacka man lite med Henka om att vi skulle grilla ikväll men det vart inte så att det blev av ändå. När man väl var hemma så gick min käft i ett? Varför? Jo, för jag hade druckit en 50cl burk Burn och belv totallt flum på den :O så min mun typ prata för sig själv? Går det? Jo det gör det tydligen!
Men i allafall jag tog och städade rummet det behövdes verkligen och för att älskling kommer på fredag. Senare efter städningen ringde jag till min papi och bad om pengar till en tröja/skjorta på Gina Tricot som jag ville ha och såklart fick jag den.


Precis nyss kikade jag in på "kändisarnas" blogg och man bara *suck*.
Kissie, Amir och Krille tror ja. Jo de ska göra läppförstorningar? Som dem inte redan har det? Det roliga är ju att dem tror att dem är så kända som dem tror. Men dem har blivit kända pågrund av sin falskhet och drygahet. Att folk läser och skrattar? Därför dem får pengar på att skriva blogg och reklam hela tiden. Dem får alltså pengar på att snacka skit om andra och om andra riktiga kändisar. Speciellt Alexandra "kissie". För mig är dem inte kändisar och inte heller B-kändisar. Utan dem är F-kändisar. Man bara skaffa dig ett liv och jobba. Eller om ni vill bli kända gör något vettigt och bidra med något bra till svenska folket. Än all jävla skitsnack.
Ni är precis som oss alla andra. Och nej jag är inte avundsjuk på er. Jag tycker ni är patetiska.
Jag är en människa av kött och blod och inte plast!


Mitt köp idag!






KISSES BITCHES!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: