2009-10-28
 21:56:39

Nya kläder


Köpte nya kläder idag, men tyvärr är jag fattig och inte har en kamera eller mobil (sönder) så jag kan inte ta kort
på de nya kläderna och hittade dem inte på nätet.
Så jag får väl bara berätta.


HM
  • En stickad mössa - 69 kr
  • Basic svart linne/divided svart - 49 kr
New Yorker
  • En svart fest top med en massa glitter/pärlor på framsidan - 139 kr
  • Ett par grå shorts /fishbone - 49 kr
Lekia
  • Självlysande vampyrtänder (till halloween) - 15 kr
Gina Tricot
  • Ett packet hipsters 3-pack - 99 kr
Övrigt:
  • En Burn 50cl - 15 kr
  • Fika på BC, en Jolt cola - 16 kr


Det var de, inte så mkt. Men jag får förhoppningsvis penagr på fredag då blir det SHOPPA.
Ett bälte, väska, leggins och skor :D vad jag vet än iaf. och en hel del massa underkläder med.

KISSES BITCHES


Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se


Bellman

man behöver inte altid ta kort ;) det låter skitsnyggt!



PUBLICERAT: 2009-10-29, 09:50:49 | URL: http://bellmans.blogg.se/
tvillingmamman

alltid kul med nytt :D

Men nu när du slösat så mycket kan du passa på att vinna fina smycken från min blogg :D



PUBLICERAT: 2009-10-29, 09:56:31 | URL: http://towebomaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: