2009-10-29
 13:24:25

SHOPPA



Jag tänkte på att om jag skulle lämna in min glittriga top.
Jag känner på mig att jag aldrig kommer att använda den. Hmm.

Sen vet jag inte vad jag ska köpa för färg på en väska
som jag hitta på wedins igår? Den kostar lixom 150 (ord. 400kr)
så den var väldigt billig. Men den fanns bara i rosa och mörkblå?
Båda är snygga. Men jag tänkte att en rosa är lite udda mig, och den
kommer lysa upp i vintermörkret. Den är så söt.
Men det är den andra med.
Men vad tycker ni då?

Men sen så tänkte jag gå till Salong Törnrosa och noppa ögonbrynen.
Så de ser proffsiga ut. Hahaha och inte som förut.
Det kostar ju bara 60 kr. Så ja, får pengarna imorgon kanske.
Men det kanske blir att lämna in tröjan.
Vad tycker ni?


kghk


kamilla

Naajs, e bara 15 haha xD



PUBLICERAT: 2009-10-29, 13:37:26 | URL: http://kaamilas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: