2009-09-05
 14:57:40

090905

jag

Godmorgon på er! <3


Igår skulle det ha blivit så att vi skulle gå ut Elin och jag. Men så blev det inte riktigt, för vi orkade ärligt inte. Vi har så tröttnat på att gå ut på nattklubbarna. Även dem i Stockholm. Alltså det är kul den första timmen sen vill man bara gå hem. Ibland tänker jag bara att nej orkar inte festa mera.
Men sen kommer den där kicken och man vill festa, då kommer man helt plöstligt på att det är kul och så. Men så blir det så att det blir tråkigt, för det händer verkligen ingenting ute. Det är samma människor, samma musik. Själv tycker jag om privat feste ännu mera, träffa nytt folk är ju bäst!
Men som sagt ska fortsätta på där jag var.
Jo i allafall, sen bestämde Elin och jag för att vi skulle ha en fest hemma hos mig. Den planeringen tog typ 10 min. Så direkt in på msn, bdb och FB.
Det slutade med att Viktor och Henka kom förbi. Sen så blev det film.
" Linas Kvällsbok " XD,
haha Elin och jag garva igenom hela filmen, men vi var ju lagom dragna också.

Snaart ska jag och mammsen ner till Mediamarkt och se om jag får min nya mobil.
wish me luck!
baai!

PUSS OCH KRAM


Anonym

Störtfin blogg! :)



PUBLICERAT: 2009-09-05, 17:00:33 | URL: http://erikafrujd.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: