2009-09-10
 16:53:44

090910

mirreh o vatten
Syster och jag <3

jag o sis fdgdsfg Min bror <3


Kom hem nyss från praktiken. Det har varit en rätt soft dag. Det var inte så mycket att göra. Jag ladda bara några filmer på hela dagen. Lärde mig hur man framkalla fram APS nu, äntligen så man slipper stå där och se jobbig ut. Så man får göra lite. Men efter 3 veckor har jag fortfarande inte fått tagit kort, redigerat bilder eller stått i kassan. Men man får väl hoppas att kommer att bli av snart. Har bara 2 veckor kvar! Känns lite tråkigt, de är som min andra familj ju. Men i alla fall till lunch kom min bror förbi praktiken och stanna där ett tag. Han stanna med mig på lunchen. Sen precis när han hade gått så ringe min älskade syster Sinee och berätta att hon ville komma förbi och se vilka thailändare jag jobbar med. Men hon stannade inte länge drygt bara 5-10 min. Sen skulle hon iväg. Den här dagen har varit så seg, lite lång tråkigt. Har inte funnits nått att göra typ på hela dagen.


Men nu är jag hemma i alla fall. Så när jag kom hem så blev det nudlar så jävla gott! :)

Ska börja fixa mig då, för ska till Stan och Träffa Elin och Ranja.Så måste byta om och platta håret. Hra inte orlat det. Det är jätte lockigt och jobbigt ser ut som jag har afro nästan, haha. Sen måste jag köpa en ny plattång kanske. Den börjar bli konstig, jag har inte ens haft den i ett år. Den var ju inte billig heller. 700 kr, men den var väldigt bra i början, men inte nu.

Men ska dra mig nu, så.

PUSS



Chinnesen

Love ya sis <3



PUBLICERAT: 2009-09-13, 23:05:14 | URL: http://snedlund.webblogg.se/
Myran

Love u too <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: