2009-09-19
 10:05:36

Godmorgon alla

Godmorgon bloggen !



Nu har jag typ kviknat till. För kunde inte somna förrens 6-7.
Men ja, ska berätta hur kvällen var. Elin och Ranja kom förbi ett tag.
Det var skönt och träffa dem lite. Inte träffat mina älsklingar på en vecka. *snyft*
Men i alla fall Ranja drog efter en skull. Så ett tag därefter så skulle vi till mc för att äta för elin
hade inte fått mat i sig på hela dagen. Sen när vi satt där vart vi as irriterade på jävla mini blattar
dem såg ut som dom var 8-9 år. Med toffsar runt benen :@ som ni mycket vet så har jag dissat det ju.
Men deras kommentarer var såhär;
"Eyy, kolla in henne shit vilken brud man bara vill sätta på henne"
Man bara skaffa dig ett liv. När jag var i den åldern skulle min mamma döda mig om jag gick på stan.
När jag var åtta satt jag hemma och tittade på Bolibompa och sen sov jag.
Vad har hänt med mänskligheten?

Men när vi i alla fall satt på mc så smsa vi till Viktor och han hämta oss för att vi skulle på en fest hos Jennie
i Lagerlunda. Och där var det väl rätt nice :D
Men inte efter att vi upptäckte att J.A var där så XD:@

Sedan vart det hem och träffa Kotte, satt med han på oxelberget och snacka mellan himmel o jord.



Kisses bitches!

I know u want me!

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: