2009-09-04
 07:14:40

Godmorgon


Godmorgon.

Fan vilken seg morgon. Jag vakna precis, fast egentligen vill jag sova längre men kan inte.
Har praktik snart men det kommer att bli kul. Man orkar inte dra dit på morgonen, men när man väl är där vill man inte gå ifrån stället :D
Fan är så jävla fett taggad till hela helgen, så det bara smäller om det.
Nu måste jag kila iväg till spegeln, för att fixa mig bara där kommer det ta en timme. Usch ja, börjar ju nio så.


Dagens Outfit:


Svarta leggins från HM Svarta mini shorts från HM
Ett svart linne
En blå/vit randig top från Gina Tricot
Vita skor köpta på Stadium
Mörkblå adidas jacka från Stadium


Guld färgat midjeskärp från HM
Silver armband
Guldklocka
Diamant örhängen
Halsband i Vitguld
och ett matchande armband i Vitguld

En svart Björn Borg väska, Wedins 700 kr.

 


Baii, saknar min morran ! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: