2009-09-06
 09:48:53

NEEEJ nääsblod!!

090906

Godmorgon på er latmaskar.

Kul att morgonen börjar med att jag tycker dte känns konstigt. hmm?
Nej men konstigt för då märker jag att jag har fått näsblod då tänkte jag: Nej, inte nu igen!. Samma gamla visa igen. Så försökte så smidigt som möjligt att inte skulle hamna på mina fina vita lakan. Puh, det var jobbigt, för det kom bloood överallt.
Så det blev att kuta till toan, med en djup suck! Så nu sitter jag här istället med en pappers tuss i näsan och funderar vad man ska hitta på idag då? Eller vad man ska äta till frukost eller ha på sig?
Vad ska man annars göra?


Igår lördag.

Så vart det att Ranja och Elin kom förbi så vi hade en liten svull/filmkväll.
Vi såg filmen Brudens bäste man, den var lite rolig! Det var typ bara jag som såg den XD

Men till filmen hade vi:
2 påsar chips
Dipp
3 cola flaskor
och
kakor.

Härligt mätt blev man sen med :D

P.S  jag vet att ni älskar mig!


PUSS


Sarah

hejsan, bara att ringa och höra av dig, inte mkt pengar på mobilen :D



PUBLICERAT: 2009-09-06, 12:36:50 | URL: http://novaslillamamma.blogg.se/
Myran

haha okej :D

det ska jag göra



PUBLICERAT: 2009-09-06, 20:10:25 | URL: http://alexandralindblad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: