2010-04-26
 19:26:06

En underbar dag!


Hejsan hoppsan!
Vilken rolig och händelserik dag det har varit. En av de bästa och mysigaste dagarna på länge :)
Igår så pluggade jag sönder i typ 11 timmar och det kan man säga att det var värt det.
Vart ju klar med projektet, haha men idag fick jag reda på att det skulle vara klart på fredag x)
snarare lika bra att det är klart då! Sedan hade jag buddhism prov och det gick jätte bra, hoppas vi :)
hela dagen har vart allmänt bra, hihi. Myran var allmänt typ glad!
Just de vi hade muntligt nationella prov idag, jag bröt ihop, jag klarade inte av att redovisa, men Ingmar var snäll och frågade om jag klarade av att redovisa framför mitt kompis gäng, jag bara a okej ska försöka. Jag typ bröt ihop och darrade usch, jätte pinsamt. Det gick inte alls bra. Allt gick som smort. Men det är så skönt att det är över nu i alla fall. Haha det var mys utanför Netto. Jag, Mirreh, Johan och Erica satt utanför Netto vid bänken och drack energi dryck och en massa glass i vår vädret!<3
och jag plockade min första blomma och gav till Mirreh :D Hahaha!
Mirreh och jag var helt borta halva dagen sprang runt och hoppade överallt.
Sen när vi skulle tillbaka till skolan så trampade Johan på en myra, jag börja gråta :'( han dödade min
släkting haha ärligt jag tjöt XD så vi hade begravning och Mirreh var präst, sen fick han en blomma :)
Just de Mirreh har fått sitt nya smeknamn, jag bara sa till henne att hon vart en del av mig.
Myrreh är hennes nya namn, KOM IHÅG DET! :D

Sedan blev det stan och flumma. Sen gick vi till Vasa för att träffa Shima och alla <3
mys mys, vi planerade valborg och det haha och satt och snacka om allt!
Sedan gick jag till stan och impulsköpte ett par chinos ^^ haha.
Galen dag! och jag vet inte om jag behöver plugga till något?
Eller jo kanske lite psykologi haha :D

pusssssssss

gfdgfdx hgfh

 

 



 








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: