2010-04-07
 08:48:00

Såg Shutter Island igår..


Igår så träffade jag Mirreh och Klinga på stan. Sen blev det att bara dra runt på stan och titta på folk.
Har saknat det eftersom det har varit påsk och allt, då det varit stängt. Sedan mötte vi upp Sofie och Emil, så det blev att vi gick och shoppa. Sen satt vi donken. Vi försökte komma på vad vi skulle göra, för man vill ju utnyttja sitt lov eller hur? Så först bestämde vi oss att på kvällen skulle vi gå till någon krog och chilla.
Men sen kom jag på den bästa iden, att vi kunde se på bio? Haha så impuls, så vi tre gick och såg
Shutter Island, haha aa helt totall rubbad film. Man blir helt psykad. Men den var faktiskt rätt okej :) Så mycket dåligt som jag hört om den, så tyckte jag att den var bra.

Men nu sitter jag här framför datorn och har ångest att jag måste plugga idag!:(
Black Lion In ikväll!
Stan på imorgon.
Hugo och El Medico på Otten, på fredag!!
PEPP!

GJHGJHG

hhgfh




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: