2010-04-15
 21:34:15

Varje människa har ett liv!


Imorse när jag satt i solen på ballkongen och åt min pizza. Så satt jag och funderade över
alla människor där nere som gick omkring.
Och som ni säkert redan har märkt får jag mina konstiga funderingar?

Jag sitter här och äter pizza. Tänk om någon tänker på mig. Och funderar över att jag äter min pizza?
Eller om de har andra funderingar om vad jag gör just "nu". I så fall vad skulle det då kunna vara?
Samtidigt som det åker massa bilar där nere på gatan, tänker jag? Undra vart just den bilen är på väg?
Kanske till jobbet, skolan, äta lunch, sjukhuset eller vad som helst och undrar vad just dem människorna tänker på?
Det är rätt coolt, att alla dessa människor är på väg och tänker samtidigt. Utan att folk utanför tänker på det? Förutom jag då, för jag tänker på allt som inte andra skulle tänka på överhuvud taget. Någon måste ju göra det?
Det är som att gå på stan och se massa folk typ gamla tanter med hundar och så. Jag brukar tänka på vad dom tänker om mig när jag går förbi dem? Eller jag bara tänker på vart dem är påväg? eller vad dem ska äta till middag idag? Ni tror säkert att jag är hel knäpp. Men det är just såhär mitt huvud funkar.

Aja ni fattar vinkeln va? vill inte skriva mer. låter som bara fan då. Kanske är lika bra.
Tillslut vet jag själv knappt vad jag sitter och skriver om.

Aja.
just de kom på fler funderingar nu, men som jag inte har orkat skriva ner.
Om ni orkar så kommer det några fler inlägg till.  ;)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: