2010-08-30
 23:25:30

AF, Sarah, hörsal och pizza


Japp, det var en ren blandning idag av dagens händelser.

AF möte förut idag, som var i en timme. Sedan efter det träffa jag Sarah och Nova,
chilla runt titta lite efter möbler på myrorna till deras nya lägenhet.
Oh hihi, blev glad jag ska få titta på deras ritningar och komma på en planlösning. Vad kul! :D
äntligen ett litet jobb man kan få göra, sånt som jag vill hålla på med så.
Sedan gick vi hem till mig för att skriva några annonser, haha kan säga såhär
att bådas engelska suger, så hoppas att någon fattar haha. Illa värre.

Sedan blev att möta Lina i hörsal, träffa även på Chippy och Rack på stan, det var kul. Sen blev
vi hungriga så Lina, Chippy och jag gick till Maestro för att äta. Där vi träffa på Dane, Agust, Chrille,
Asking, Thomas m.m. Så man kan säga att det blev som en samlingspunkt haha.

Sedan att jag och Lina i hörsal i timmar, möte även på pappa?(random)
Vi prata allt från himmel och jord. Vad som har hänt, politik, samhället, minnen, problem, resor
och fester. Haha ja, det var hur mysigt som helst.

JUST DET!! MIrreh och alla hennes universitet fester XD lilla flicka då, alkohol är en farligt!
Men jag kommer ner till Kalmar den 24 har jag bestämt, då blir det fart på allt ska du se! ;)
Saknar dig baby, kommer krama sönder dig.



hhgfhgdfg
usräkta bilderna, är trött och sminket är bara fuckt up.




Mirivim~

haha, det har iinet varit så farligt än ;D

Bara liiiite nollning :D



PUBLICERAT: 2010-08-31, 14:02:14 | URL: http://mirivim.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: