2010-08-25
 22:58:23

Cola, glass och Vinnie Paz.


Dricker cola, äter Ben and Jerrys - Cookie Dough glass just nu och lyssnar
på Vinnie Paz. Usch har så tråkigt och mina facebook apps spel har jag börjat tröttnat på.
Har nog spelat varenda spel som finns har nördat sönder alla till höga levlar sen tröttnar jag
och hittar nya spel haha. :(
Ne nu ska jag ha så tråkigt att jag ska gå igenom alla gamla spelen igen? hm.
Blir nog intressant.

Appsspel
Farmtown, Treasure Island, My Vineyard, The Bar society, Happy island, Marketstreet, Pet society,
Farmville, Millinare city, Happy Aquarium, Cafe world, Resturant City, Zoo paradise, Treasure madness,
Petville, Barn buddy, Island paradise, Fishville, Happy habitat, Min stad, Happy pets, Happy farm, Fantasy farm,
Little farm.. m.m

kommer inte på fler XD

hgfhfg

ytfhgf



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: