2010-08-24
 17:03:19

Ego pose och elektro


Sitter och ego posar framför webbcameran illa.
Samtidigt som jag lyssnar på elektro/instrumental indie-pop
skulle ha träffat Snus-kräkan (Snusk-Räkan) men hon missa bussen :(
så vi ska ses på stan imorgon istället.

Lite bra elektro musik som spelas i högtalarna nu sådär!
1. Proxy                        6. MGMT
2. Tiga                          7. Familjen
3. Rex The Dog              8. Mustard Pimp
4. Detektivbyrån            9. Name The Pet
5. Daft Punk                  10. Nordpolen


ghgfhhgf fgfdggf gdfgdfg ggfhfgh

just de saknar min mirreh. oh grattis till lina igen.
samt att jag önskar all lycka till shima, sara och mirre i skolan.
sen önskar jag sofie lycka till med gräsmattan ikväll. elin min lilla solstråle, som
har världens sötaste son. sarah? nova kan inte få en bättre mamma än dig.
och jag saknar chippy med. bland allt det älskar jag min orm majsan.
men vill ännu en gång säga att lejonkungen filmen är en incest film. men
samtidigt som den är bra. jag älskar corona med lime. i lördags träffa jag alexandra
första gången på sju år. min bror är bäst.
tack mamma! pappa det kommer bli bra.
Vill slutligen tacka alla mina underbara vänner, för ni är bäst och finns
alltid där för mig. Jag älskar er allihopa.


random..
nu kommer mer bilder på mig, för solen kom fram och jag bara WOW sol
så nu blir bilderna ljusa och det är väl kul va? att ni får se mer av mig haha.

gdfggfd gdg fdh






Anonym

Så jävla het!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: