2010-08-25
 22:39:14

Filmtips - Trollkarlens Lärling


Så på Trollkarlens Lärling, i början så jag vara va nej? ska vi se den. Sen så blev det den ändå. Om
jag ska vara helt ärlig så är filmen as bra, men jag tycker att trailern gjorde innan så att man inte ville
se den. Så om ni är som mig så titta inte på trailern haha, om ni gör det så se filmen ändå!
Filmen var jätte rolig, den hade sina delar man kunde verkligen as garva åt. Men den var inte alls sorglig
ananrs brukar jag kunna gråta till alla filmer xD men denna inte, så det är ett mirakel.
Men den var så cool gjord häftiga grafiker och så. Värt att se den.
En av de bästa filmerna jag har sett på bio i år och aah Disneys första icke incest/snusk film eller? och ett stprt plus till att ingen förälder dör i filmens slut haha.
Så enjoy it! ;)

dfg 4/5 myror!

rthgfhfh







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: