2010-08-24
 00:42:35

Grattis Lina!


Jag skulle bara göra en hälsning till en utav dom bästa och finaste tjejerna som finns på jorden,
Grattis Lina Hakuna Matata Karlsson, som fyllde 20 år för 35 minuter sedan!

Jag vill bara säga att du är en av mina bästa vänner jag har och jag är så tacksam att du finns i mitt
liv gumman, du betyder massa. Du om inte någon har funnits vid min sida, när jag har haft det svårt
och jag vet inte hur jag ska tacka dig för allt du har gjort för mig och för många andra med.
Men nu är det ju din dag haha, så hoppas du får en underbar födelsedag och massa fina presenter.
Det är du guldvärd! Vi får fira dig på Onsdag eller i helgen. Nu är det din tur att inhandla all alkohol till alla
snorungar därute, mitt jobb har blivit ditt! ;)
Jag älskar dig gumman!
<3


dhhgf



Lina

ÅÅååh finaste! <33 tack så jätte mkt. Älskar dig med


Emma

grattis till lina! :)



PUBLICERAT: 2010-08-27, 13:07:28 | URL: http://emmasol.blogg.se/
Myran

Emma: Hon tackar så mycket! :)

Lina: Hihi lilla gumman, du är värd allt! <3



PUBLICERAT: 2010-08-27, 13:11:44 | URL: http://alexandralindblad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: