2010-08-25
 15:52:59

Lalala laa


Satt precis och snacka med Shima, hon va på vårdcentralen, lilla gumman!!
Allt kommer bli bra. <3
Haha jag tror hon hade samma läkare som jag hade
för hon fatta inte vad han sa och det gjorde ju inte jag heller haha.
Så jag satt och as garvade hahaha!

ggfdg jgjg (försöker hålla mig för skratt! xD)

Just de jag hade ju tvättstugan idag, gissa vad som hände då?
Haha jag kom hem från mammas jobb, skulle ner, såg att det fanns en lapp
på dörren " hej, varför har ni tagit vår tid.. lala" klagomål, då visade det sig att det var mina
grannar, så jag hade tagit fel på dag XD så jag har tvättid imorgon, men han var ju
inte bara lite irriterad på mig haha, men jag bad typ om förlåtelse 100 ggr minst.
Ni kan ju gissa vem de va?!XD haha. Aja komiskt, men det löste sig i vilket fall som helst.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: