2010-02-20
 00:24:15

Saker som jag stör mig på, del 1


I mitt liv så stör jag mig på väldigt mycket saker.
Som kan göra mig så jävla förbannad så det inte är sant.
Ni kan ju som sagt fråga min närmaste vänner.


Saker som irriterar mig:


  • Emot i våran korridor som har hår över hela ansiktet som jämt glor på mig med sitt falska leende. Kan förstöra hela jävla fuukin dagen för mig.
  • När tjejer går i media korridoren och tittar på bilderna som hänger på väggarna och bara suckar och säger " Men dem där bildern är ju redigerade ju" MEN DAH! Vad tror ni? Vet ni ens vad photoshop är eller. Plus att dem ser ut att behövas redigeras lite.
  • Folk som rättar mig, jag bara t.ex. " endå " dem bara ne men det ska vara "ändå". Spelar ingen roll om jag pratar eller skriver. Ska dem alltid ha rätt. Sen skrattar dem och tror att de är något.
  • När man skickar sms och sen inte får något tbx. :@ irriterande. Sen så skickar man igen. Då blir dem arga.
  • En sak till när folk skriver ring mig. När dem vet från samma dag att man inte har pengar på mobilen.
  • När man precis har satt på sig vantarna och får ett sms. Då svarar inte jag, då får man 10000 st om varför man inte svarar för. GASH!
  • Folk som inte fattar ett enkelt NEJ.
  • Människor som pratar konstant i hela tiden när man har lektion.
  • Invandrare som skriker åt lärare eller mattanter.. och klagar :@ sen kallar dem oss rasister. Verkligen ett stort KÅÅÅ.
  • När folk säger att Skåne tillhör Sverige.
  • och fjortisar? som tittar snett. som har leggins sen en magtröja typ. Som klipper soig kort för att köpa indiskt hår som dem blonderar sönder. Men äcklig idomin salva på läpparna.
  • Folk som nyser öppet på folk. SPECIELLT PÅ FLINGOR.
  • När man ska ta glas i matsalen och sen så finns det inga. Får man vänta 1000 år. Sen när dem kommer bränner man sönder sig för dem är så varma.
  • När man har gjort ett prov. och man saknar antingen 1- 3 poäng för att få G, VG eller MVG.
  • Eller när man får ett IG +    :@
  • När man står i kö till en bankomat sen när man kommer fram så står det att man inte kan ta ut några hundralappar.
  • Sedan är det banken. Man ska fixa med insättningar och skit. Dem bara säger åt en vad man ska göra. Eller vad man har gjort för fel.
  • Irriterar mig på saker som kostar 49.90 kr.. ÄR DET SÅ SVAÅRT OCH SKRIVA 50 KR????
  • När barn skriker inne på donken
  • När bussen eller spårvagnen aldrig kommer.
  • När man sitter på bussen att det ska vara skitungar som ska trycka på stopp knappen hela tiden. Fett störande.
  • Spotify reklamen :@
  • Folk som tror att saker är självklara.
  • Folk som säger att dem lyssnar, sen har dem inte lyssnat
  • Hatar när folk säger va till mig? Men tvärtom bryr jag mig inte om.
  • Sen det sista folk som " SMASK SMASK SMASK " STÄNG MUNNEN FÖR FAN. Jag vill inte se hur det blandas därinne.

Detta är bara lite av det som jag stör mig på. :S:@
Nu ska jag låta Sofia läsa detta. Haha. Hon kommer döö.


Yasher

Fett nice blogg .... i love it



PUBLICERAT: 2010-02-22, 22:15:54 | URL: http://yasher.blogg.se/
elin

haha klockrent xD jag stör mej på det mesta av det där med :P



saknar dej gumman <3

på fredag får vi pengar och då ska du och ja shoppa :D<3 okej?



PUBLICERAT: 2010-02-23, 10:40:33 | URL: http://eliinerikssson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: