2010-02-09
 14:09:06

Svenska prov



Usch hade svenska prov idag!!
Det gick sådär. Om jag säger att jag tycker det gick bra.
Så gick det inte bra, okej? Jämt när jag säger usch jag kommer få IG,
så får jag alltid G eller om jag har tur VG. Men aa, blir alltid lika fövånad om jag
klarat det.
Men jag tror inte Ingmar tycker det, han kommer ge mig IG. Så för mig
spelar det ingen roll om jag tycker det gick bra för det gjorde det inte.
Bara att inse ibland.
Men man kan väl hoppas?
I alla fall när jag skrev provet, och jo jag skrev. Jag satt inte tyst hela tiden.
Ne han såg att jag skrev, så han forsatte stirra på mig? Jag bara KÅÅÅ.
Har han aldrig sett mig skriva förut eller? Haha. Vilken looser.

Klassen vart arg, så det blev ett litet fint återbesök hos rektorn för att klaga. :)
det är vår klass det.
Men ja, nu ska jag fortsätta dricka cola och lyssna på Shaggy ;D

PEACE! uhkhlh




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: