2010-01-06
 23:23:08

En helt vanlig blogg i dagboksform XD


6 Januari 2010


Kära bloggen!
Idag har jag suttit hemma hela dagen till cirka klockan fyra idag.
Sen åkte jag till Hageby för att träffa min bror för han ha bott hos Jesper i hel vecka.
Man bara shiiit aså, man bara omg. Sen drog till MC för att träffa pappsen för att han skulle bjuda oss
på middag. Där satt vi och muppa oss. Så kul! Sen drog jag in till Willys för att handla och ja jag
har mitt överfallsalarm med mig hela tiden, man vet ju aldrig med det stället HAGEBY!
Så farligt. Lixom folk kan dö. Daah.
Sedan gick vi hem till Jesper och dem spelade nått gitarr spel, medan jag satt och fila naglarna.

Men nu ska jag köpa mer kläder på nätet.

Pusshej blogggen <3<3<3<3

P.S hissen lukta kiss! Usch sooo not hot! euue.


lhjlfljjhf





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: