2010-01-12
 17:47:36

Hiss & Diss

 

 

fgjgh

Ursäkta den vita markeringen på "tummen upp" märket!


HISS PÅ TV- SERIER OCH ANNAT:

Melrose Place - En helt fantstisk bra serie. Den är verkligen kult och jag älskar den. De fyra nya avsnitten var äckligt bra. Den serien har jag följt på ett ungefär sen jag började titta. Kul med lite andra skådepspelare.
Greys Anatomy - Är nått utav mina favorit serier som jag har följt sen det började. Har varit lite dålig på det på sistone. Men fortfarande en favorit.
Sex And The City - Helt klart den bästa, roligaste serien genom tiderna, haha <3
OC - Är också en typsikt sån serie som jag har sett alla avsnitt av, men kan se dem 10000 gånger till. En väldigt bra umgdoms serie. Jag älskar den.
Desprate Housewives - Såg alla avsnitt av de första säsongerna, sen sluta jag se för jag hade annat för mig. Sen började jag igen. Men det är en favorit det med.
The Hills - Har inte direkt hunnit fatta serien, är inte direkt min smak. Men den är helt okej ;)
On Tree Hill - Den seien gillar jag inte så mycket längre som jag t.ex. gör med serien OC. Men förut kunde jag titta på den hela tiden. Den är bra, men inte allls dålig.
Sjunde Himlen - Haha, alltså jag tror jag har sett klart alla miljoner avsnitt. Kul att se att man följer en familj och se hur alla förändrats. Den serien är en av de första jag såg och som jag älskar.



Som ni verkar se tycker jag om att titta på tv- serier. Sen tittar jag även på de här små, som 2 ½ men och sånt.

Men dem kan inte gemföras med dessa. Nu kommer de som jag inte tycker om och som är överskattade genom min smak.



DISS PÅ TV- SERIER OCH ANNAT:

Lost - Tycker jag inte om, de första tio avsnitten. Sen räckte det för mig. Bye bye lost!
Prison Break - Den första delen när det handla om dem i fängelset. Tittade jag hela tiden. Men nu är den överskattad och jag tycker inte alls om den. I flera tusen säsonger har det handlat om att dem rymer från fängelset.

m.m.

Vilken är din favorit serie?

ghjhgjgh

jgjgh

hjkvh

 

 


 

 


Anonym

tssssssssssssssssss



Lost säsong 6 snart

<333333333333333333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: