2010-01-09
 02:16:16

Hur livet känns när man är ensam.



Är det normalt att man känner sig ensam, sviken, hatad och övergiven när man är snart 20?
För i alla fall det är så jag känner och säkert många fler. Att man känner sig att man aldrig räcker till att
man försöker och försöker men aldrig lyckas. Att allt slutar likadant hela tiden. Spelar ingen roll vad man gör.
Är trött på att människor inte uppskattar en person vad den gör? Att man bara får skit tillbaka vad man en gör.
Ska det verkligen vara så? Det är helt otroligt vad en människa kan såra en annan människa.
Att man kan få en person att må så dåligt, det är helt otroligt.
Tillslut vet man inte vad man ska göra. Men det är ju så livet funkar.
Men jag är ju som en slags otursfågel.
Är så trött på att ge och ge men aldrig fått något tillbaka.


jag känner mig så ensam...



elin

gumman du är inte ensam ! du kommer alltid ha mej <3 du är min bästa vän <3333



PUBLICERAT: 2010-01-09, 02:25:20 | URL: http://eliinerikssson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: