2010-06-12
 13:08:08

Cykla till Luleå


Förklaring

Shima och jag skulle ju åka nånstans idag.
Så igår, vi leta efter en plats i Sverige där det var sol.
Eftersom det regnar överallt. Så det blev Luleå.

Igår


Shima: Har hört att det är sol i Luleå?
Jag: Ja!!
Shima: Dit ska vi åka. Det regnar inte där.
Jag: Men är det inte kall? fast det är sol.
Shima: Ända stället som solen lyser på ju?
Det brukar ju alltid vara dåligt väder där annars juh!
Jag: Haha okejj!


Facebook

Shima: Vi köper tandemcyklar, till alla i gänget!
Jag: Ja, sen cyklar vi Sverige runt :D
Shima: Jag har hört att det är sol i Luleå ;))
Jag: Vi tandemcyklarna och åker upp dit. Om vi får punka så tar vi renarna tillbaka.
Shima: Hahahaha!

hhdgh





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: