2010-06-09
 22:40:55

Dag 6, Studentfest och Hugo


I måndags så ville jag ha en liten fest här hemma.
Så men mest med folk som tar studenten då. :)
Det började med att Lina och Jesper kom till mig vid tre, då Jesper börja dricka.
Haha, jag hade inte ens fixat mig eller städat, så det fick jag göra fort. Sen gick ja
till bolaget. Mahaha och Jespers kompisar kom hem till mig när jag drog.
Så vi va sex st personer som förfesta innan förfesten skulle börja. Typ tre timmar innan?
Sen drog dom, så de va Lina och jag typ as packade vid fem.
Då kom dem från min klass. Sen typ halv åtta kom killarna tbx. XD
Spåååade ur...
Folket!
Jag, Sofia, Johan, Mirijiam, Jesper, Lina, Joel, Robin, Malin, Sofie, Jonas m.m

Sedan efter krogen, så när jag Ogge, Marcus och Ian, kom in i mitt rum.
Så dem bara titta på mig och skratta, haha har du haft fest myran?
Haaa, jag bara japp, :P
det låg ölburkar, cider, vin, sprit flaskoor överalllt, aså då menar jag verkligen precis
överallt. Och massa fläckar haha överallt. Usch.
Sedan sov vi!!

Jag och Lina
fggfd
Lina, Mirreh och Sosso
gfdsg
Jag och Lina
fsdf
Mösssor
gdfg
Malin och Sosso
gfgfdg
Lina, Jag och massa sprit
hgfhfgh
Lina och jag är packade
gfhhgf
Malin, Sofie och Sosso
DSDA
Jonas och Jesper
DFded
Malin, Sofie och Sosso
dgdfg
Lina och Jesper, sötaste <3
gdfg
Haha jaag
gfsdgf
Lina, nån tjej?, Joel, Jonas, Jesper och Robin.
dfggdf
Sofie, Sosso och Malin
ggfdsf




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: