2010-06-09
 22:50:20

Dag 8, partytält och hageby


Städade jag hela mitt rum.
Har handlat sönder mat med mamma till imorgon.
Träffa Shima hon kom med partytältet, haha sen skulle vi sätta upp
det men det gick inte så bra hahaha, de va snett.
Sen kom mamma ochh hjälpte oss :)))))

Sen fick jag och Shima springa till bussen, tio i sju var vi framme i hageby, jag sprang igenom
hela bolaget för att hitta gin och champange, till flaket haha. sen svulla vi ostbågar på
113 och planerade vår sthlms helg!!
Hahahahahahaha det spårade ur.

Nu sitter jag här och lägger upp massa skit på min blogg, som ändå ingen kommer att läsa.
Men det bryr jag mig inte om!! :DDDD
Nu ska jag snart sova, champange frukost 07.15 imorn, ska upp 5 för att fixa mig!!

Pusssssss

P.S krya på dig Sara, hoppas du kommer imorgon, fast du får gå på kryckor!!
Vem hade anat att det skulle vara så allvaligt!!! :((((((<33333








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: