2010-06-12
 09:27:20

Ett jävla party


Nu är det lördag och det är chill än sålänge.
Ska berätta lite om gårdagen och idag.


Fredag, dagen efter studenten.
Vaknade tre, utav att Shima ville att jag skulle komma till Gu Va Gott.
Sedan gick jag, shima och sara en liten stund på stan. Sen gick vi hem till henne
och hon ville posta choklad till sin vän i norge, så vi gjorde det. Sen åkte sara hem :(
Så Shima och jag hade planeerat att åka till sthlm i flera veckor, men så ändrade vi oss
så sen skulle vi till Örebro, sen typ sundsvall sedan kom vi fram till att vi skulle åka till Lund.
Då hade vi bestämt oss haha, snackat med folk, sen ändrade vi på oss igen till Örebro. När vi hade gjort det
planerat allt. Sen så ändrade hennes mamma sig att vi inte fick åka??
Så då bestämde vi oss för östergötland-tranås XD billigt, eftersom busskortet gäller dit.

Sedan såg vi på filmen Kick Ass och jag åt Ben&Jerrys glass! :)))
Sen började jag pilla och fixa shimas dreads, haha. Började på mitt eget och ofta jag kan göra
dreads. För jag har en i mitt hår och jag vet inte vad jag ska göra XD haha. Hmm..
Kom hem i allafall vid 2, genom spöregn och rusk!!!

Lördag, festen börjar.

Nu, sitter jag och lyssnar på Babyshambles, skriver här. Ska duscha snart.
Fixa mig sedan hageby till bolaget, hem o äta, sedan möta Shima och Sara.
Seeen blir det fest i Tranås, med en massa metalfolk haha. Lovar bilder kommer ;)))

gdfgdg




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: