2010-03-10
 18:22:31

Saker som jag stör mig på del 3



Tredje inlägget gillt. Om saker jag stör mig på.
Men denna gång är inte så mycket.! :)

  • När man håller på och skriva en sak på en lektion, typ frågor och sånt sen så kommer läraren och ställer sig bakom mig och tittar på vad jag skriver. Att dem ska läsa genom för att sedan kommentera så hela klassen får höra om man har fel eller inte. Varför inte bara vänta tills jag är klar!
  • Jag stör mig på att Kim i min klass jämt säger "Synd", fett irriterande.
  • Just det när det är svinkallt ute och man åker spårvagn. När man precis klivit på. Så kan dem aldrig stänga dörrarna utan nej de måste vara öppna tills man åker, illa nog om t.ex. 6 min. Suck.
ghgfjgj




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: