2010-03-10
 16:39:24

Sha bloggen


Sorry för min dåliga uppdatering här. Men ska berätta
vad som hänt. ;D

TISDAG
Efter skolan gick jag till stan och flumma runt. Haha.
Gick in på Game i typ i en kvart. Haha lixom där är ju alla killar. Dels bara nördar!^^
Men haha såg att min hugo kompis jobba därinne. Så då vart det extra kul. Men som sagt
jag väntade faktiskt på min bror. Men han var seg. Sen stötte jag på Shima sen flumma vi runt haha.
Inne på Game ett tag till, hon tyckte att min Hugo vän såg rätt nördig ut hahaha. Men hon skulle iväg
och träffa Jesper (skåning) så vi gick runt och skratta för vi fatta inte vad han sa hahaha.
Sen skulle dem hem, så jag gick och satte mig utanför HM på bänken, för vänta på min sega bror.
När det satte sig ett par killar brevid mig, som typ tyckte att alla tjejer var as snygga som gick förbi haha.
rätt irriterande. Sen titta dem på mig as länge. Jag bara KÅÅ? Sen vissla dem och gick iväg.
Jag bara omg äntligen. Sen kommer den ena killen fram och bara:

Killen: Hej
Jag: Hej
Killen: Vad heter du?
Jag: Alexandra
Killen: Okej. Hur gammal är du?
Jag: Gissa?
Killen: Är du 94:a? 96:a? 97:a?
Jag: VAFAN tror du om mig egentligen? Jag är 90:a jag är snart 20.
Killen: Jaha ojdå.
Jag: Aah? Hur gammal är du då?
Killen: 93:a, kan jag få ditt nummer?
Jag: Hahaha! Nej jag ger inte ut mitt nummer till främlingar.
Killen: Okej, jag förstår. Söt var du i alla fall.
Jag: Tack? Hejdå

Sen gick dem iväg. HAHA. fett cp. Sedan ringde jag sosso och as garvade och bad henne komma in till stan.
Sen smsa min bror att han var i stan. Så vi gick till Ströget och åt. Sen kom Sosso. Sen drog min bror med Elin.
Så sosso och jag flumma runt. Så vi drog till Donken o tog en cheeze.
Där HAHA dem kom några mini blatte ungar fram och bara heeej. Haha svär killen hade trekantigt huvud och förs stora solbrillor trodde dem var så coola. HAHA. Lixom dem var typ sju år?
Sen börja dem glo och kasta lappar med text på. Jag och sosso as garvade. Så dem blev utkastade två gånger.
Sedan började dem knuffa in varandra i oss och vi kunde inte sluta skratta.

Sen skulle Sosso hem. Så jag drog hem till en kompis och titta film :)
sen soov jag.


ONSDAG:
Kom hem nyss. Mötte min bror på stan.
Haha just det på historia lektionen, så träffade jag mitt livskärlek.
Hahahahahahaha.
Istället för att titta på filmen tittade jag ut genom fönstret.
Och upp på taket på "ishackaren" haha, jag jublade varenda gång han hacka sönder isen med yxan.
Hahaha. Sen började Sosso skriva Myran <3 Ishackaren.

Jaja, sen iaf kom jag hem precis från stan.
Nu sitter jag här och degar. Ska plugga snart.
Sen handla, sen kommer Nettan och ska tydligen laga mat åt oss, QUE?
Jaja.. sen blir det Greys Anatomy. JAAA..

KISSES


uhkhlh







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: