2010-05-12
 07:49:06

Cykla och jursla


Igår efter skolan så drog sofia och jag ner till stan
hahaha där vi leta efter kul folk ;)
samtidigt som vi skratta åt vi på mjukglass, kul kul.
Sen blev jag intervjuad. Sedan bestämde vi oss för att dra till Vasa.
Där vi satt med Mehran, Bartek, Shima, Djimmah och Sara.
Träffade även Sarah och Nova <3

Sen cykla vi hem!
Sedan träffade jag Lina i stan så de blev att äta på Gu Va Gott, mys!
Haha sen bestämde vi oss för att cykla till Netto i Ljura hahahahaha.
DET spårade ur, eftersom vi typ höll på att ramla hela tiden. För vi köpte
en platta pepsi haha. As kul. Så Lina jävlades genom att åka upp och ner för alla gupp som fanns
för att jag skulle trilla av och det kan man säga att det var jag påväg att göra fler gånger,
eftersom jag satt på sidan av cykeln med en stor tung kasse och en massa cola haha.
Sedan när vi skulle gå av så ramlade hela cykeln haha och jag hamna på cykelkorgen.

Men vi satte oss och vänta på att Jesper och Jonas skulle komma.
Sen drog vi ut till Jursla, för att åka hem till Ankan för att spela crocket. Jag spela inte ^^
jag frös ihjäl ist. Haha.

det var gårdagen!!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: