2010-05-05
 21:34:27

Gammal barndomsvän


Omg! Trodde typ att det aldrig skulle kunna hända.
Idag fick jag precis kontakt med en gammal barndomsvän från Krokek.
Som bodde på min gård. Det var hon jag och Pernilla som umgicks hela tiden.
Sen sedan en tid, försvann hon bara.
Lixom jag typ trodde inte jag skulle få kontakt med henne igen. Ingen visste nått
av henne. Vet inte hur länge sen det är. Men det var ju drygt sex år sedan.
Förrän idag jag hade en vänförfrågan på FB, nån tjej som hette alexandra.
Min första reaktion var bara vem är du?
Sen skrev hon till mig och så. Sen insåg jag att det var hon, :')
Ohh vad kul. Hon har förändrats typ jätte mycket. hihi. Så vi ska ses nåndag.
Det roliga är ju att hon bor i stan, man tar bara spårvagnen.

Det ska bli kul! :D wie.
En glad myra!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: