2010-10-25
 23:48:14

Drömma en dröm om Håkan


Glömde berätta som jag har sagt till mina vänner, en dröm, som var helt cp.
Haha man bara aaa. Vart kom den ifrån, men den va rolig och intressant.

I natt drömde jag om Håkan Hellström, tro det eller ej haha.
Drömde att vi åkte karuseller och massa sånt, sedan skulle jag intervjua
honom för hans nya album " 2 steg från paradise" så när jag kom fram till frågan,
"Vad betyder ditt nya album för dig" han svara - Det bety....

sedan väckte mamma mig............................. lixom snacka om
jag fick utbrott, så jag började skälla ut henne för det. Försökte återvända till
dit jag sluta drömma, men jag lyckades somna om och hamna några "timmar" i drömmen
alltså då inervjun var över.

Så då fortsatte vi åka karuseller haha, kommer inte ihåg så mycket men cp var det i alla fall.
Aa, sen så friade Håkan till mig? och i nästa sekund skulle vi gifta oss...

Då vakna jag och bara WTF?! haha, varför drömmer jag det här.
Berätta för mina vänner för det var kul, då smsa Shima och bara "du är nog lite kär" jag bara
klart vem fan är inte det i Håkan. :D
Evelin tycker att jag ska leta reda på honom och få min "dröm" i uppfyllelse, vitsigt skrivet/sagt va!
Haha, aja mitt mål i livet haha.

Jag vakna upp ledsen, när jag insåg att det bara var en dröm! *

XD





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: