2010-10-14
 00:19:18

En väldigt intressant dag


Lina och jag vakna rätt sent, typ halv två?
åt "frukost" typ as mycket!!
sen skulle vi fixa oss och musiken för morgonen fick bestå av Lars Winnerbäck* ;)
aa men i allafall, sen skulle jag fixa tvätten lite fort?
aaaa när man var klar då? vad tror ni händer då?
letar efter den jävla fucking tvättstugenyckeln leta som en galning,, (klockan hann bli 4)
och klockan 5 skulle nästa ha tvättstugan, men jag hitta inte den fukkin jävla nyckeln:@ blev arg!
mamma blev rasande och skällde ut mig :/ /facepalm....
vi smög ut orka inte med tjafset. haha.
vi träffa pappa på stan han köpte medecin och krämer till mig blir galen
på mina armar, dom svider :( sen drog lina till jesper.

hörde av mig till shima och han va på biblioteket så jag gick dit,
där satt hon sara och josef, haha och "pluggade" så där inne hade vi en vild diskussion
om SD? aja fråga mig inte varför.. sen kom andra sara :P sen snacka vi om killen som hängde sig...........

sen har jag umgåtts hela dagen med josef och shima, vi har redigerat josefs affisch/plansh till spelningen
haha aaaa, sen när jag kom hem, så hade mamma fixat dte där med nyckeln ;)
jag hade tydligen låst in den i tvättstugan hahaha :D
så tack o lov slapp jag det i alla fall ;)

OCH just det,, HÅKAN HELLSTRÖMS ALBUM KOM UT IDAG! :D jätte glad

förutrom att jag inte kan lyssna på det för att jag har inga pengar att köpa skivan
och låtarna kommer ju inte ut på spotify än :@ gaaaaaaaaaaaaaah jag som har väntat i ett fukkin år :(
buhuu... iaf grattis Håkan det blev en succe ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: