2010-10-27
 23:07:35

Reklam jag verkligen stör mig på


Reklam jag verkligen stör mig på. Jag blir galen och as
arg när jag just ser dom här reklam filmerna på tv....


lixom var är vittsen med att sjunga så falskt? hon sitter helt jävla fel, stör mig på skiten helt ärligt
något fel är det ju på människan, vet inte vad det är men blir arg när jag ser henne, plus att jag hatar låten
omg hellre skjuter jag mig själv!


MAN BARA VAFAAN ÄR DET DÄR? Foxy Bingo,, JAG BLIR ARG. Lixom en räv??? man bara aaaa jorden
vad händer med denna värld egentligen. Vet inte vad det är men jag blir upprörd kanske hans jävla dialekt
eller aa stör mig på hur han pratar i alla fall fyfan.


jaja och det finns massa fler, en jag stör mig på till men kommer
inte ens ihåg vad det var för någon reklam hmm..
den dyker upp så fort jag ser den på reklamen, skriver jag ner det direkt här!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: