2010-09-18
 12:13:18

Bästa av dom bästa


Nu blir det svårt ska förska göra mig kortfartig här och det blir svårt.
Som ni redan vet är jag beroende av musik och allt på min blogg handlar typ bara om
musik och vad fan jag lyssnar på men nu serru nu ,, ska jag korta ner mig
och skriva om som är bästa av dom bästa och det kommer vara varierat tro mig.

Det bästa av allt <----länk till min playlist at Spotify.

Nas
Meshuggah
Håkan Hellström
Billie The Vision & The Dancers
Kiss
Bob Dylan
Redman
Alice Cooper
Dream Theatre
Iron Maiden
Eddie Meduza
Immortal Technique
Rammstein
City and Colour
Moddi
Harrys Gym
Babyshambles
The Clash
Elvis
Nordpolen

Ojoj, aså detta går ju inte jag har ångest, jag har redan hoppat över en massa bra musik
som jag lever för, men av dessa 19 ska det bli 10 kvar, döda mig!


Meshuggah
Håkan Hellström
Kiss
Alice Cooper
Immortal Technique
Harrys Gym
Babyshambles
The Clash
Elvis
Bob Dylan

svåraste jag gjort....





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: