2010-09-28
 12:29:19

Dagens låt


Håkan Hellström – Saknade te havs/River en vacker dröm

Håkan Hellström - River en vacker dröm

Flytt från 'William, it was really nothing'
Flytt från 'Boys dont cry'
Flytt med alla ursäkter
Flytt ur alla fällor

Eldkvarn är alltid kvar i hälarna
Aldrig kunna stanna nånstans
Jag hör, hör remote i mitt huvud
"Du kommer inte stanna här länge"

Om du älskar dig
Kommer jag lämna dig
Och om du lämnar mig
Kommer jag att älska dig

Kommer göra dig besviken
Jag kan inte stanna länge
Vill inte ha ett honky tonk liv föralltid
Ingeting varar för evigt

 River en vacker dröm Alla vill se dig dala nu håkan hellström Jag trodde aldrig jag skulle stanna så länge


River en vacker dröm Alla vill se dig dala nu som håkan hellström Jag trodde aldrig jag skulle stanna så länge
När de dunka mitt huvud i stengolvet Kändes det bara riktigt på nåt sätt Jag hörde nån säga där inne "Du kommer inte stanna här länge" Några kvar att lita på Och några kvar att tycka om Jag tror jag hörde nån längst fram Ropa mitt namn Och publiken i bakersta raden Verkligen hatade mig till hälften av sina hjärtan
Många vårar bakom kyrkan Men jag har inte mött Mahmood Kahn Det gambianska fyllot En vän trots hur taskigt livet än gått Jag hoppas du fick pengarna jag skickade För när jag var nere var du alltid där för mig
River en vacker dröm Alla vill se dig dala nu som Håkan Hellström Jag trodde aldrig jag skulle stanna så länge River en vacker dröm Alla vill se dig göra de nu håkan hellström Jag trodde aldrig jag skulle stanna så länge Du är över hela stan!

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: