2010-09-17
 11:33:49

Gårdagen i ord


Gårdagen var väldigt händelserik.
Börja med att jag planka upp mot eberg till trozellihuset för, det är där
jag har mitt projekt. Men igår så skulle vi träna. :D
Och jag blev ju såklart super duper glad. Det var jag, en annan tjej och sen Caroline vår
handledare som tränade på World Class, det bästa är ju att man fick ett gymkort och de e gratis ;)

efter träningen så cykla jag hem och duschiliduscha för att sedan möta emil och emil på stan
för att vi skulle lucha (väldigt sen lunch) sedan av en slump träffa vi på lilla söta Evelin inne på
ströget, kuul! Så vi planerade morgondagen (idag aså!!) så när vi skulle dra så möter vi upp
Jesper och Lina, oh så kul alla på ett och samma ställe. :D Sedan drog Evelin och jag vidare.
Sen åkte jag hem och smsa med Shima, så det slutade med att jag cykla hem till henne
för lixom igår så var det två veckor sen jag träffa henne, höll på att dö! :O
Så jag satt och fixa hennes dreads sen kommer Ylva in och sen kommer Jesper, för hon skulle fixa
hans dreads.
SEN blev det val debatt på tv, så vi kolla på den i två timmar intressant med en massa diskussioner.

jao.. rätt detaljerad dag jag fick med i alla fall!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: