2010-09-18
 11:46:31

Gårdagen var en fest


fest fest fest!

Igår var det en stressig dag som fan otroligt att jag nästan hann med allt.
Vi skulle vara hemma hos Emil Rack typ runt 7-8 men jag kom dit 9.. haa dit resan var lite kul.
Hade som sagt ett dilemma, hade 25 kr på mobilen en sms biljett kostar ju 15 och behöver två
så antingen fick jag planka dit eller planka på ner vägen till krogen.
Det vart på dit vägen.. haha. Gick på längst bak skulle gå fram tills jag inte orka mitt i
bussen så står det 6 st fransmän runt mig (läskigt) a sen dunk väskan i marken och det bara
haha "klirr, klirr" haha, fransmänen glodde på mig bara " WWEEI " (klappa händerna) jävla cpn,
så dom glodde på mig hela jävla vägen... plus att man såg dom på Hugo sen med.. suck.

I allafall hemma hos Rack det var inte så mkt fok där men sedan blev full fart :D
Dom som va där va:
jag, chippy, rack, sofie, evelin, karin, frida, nemanja, linus, jesper, michaela,
jimmy, jonas, macke, kim och sen tre till,


De va kul, men sen kom polisen haha. xD
Efter krogen så slutade det med att vi börja debattera om politik på rece xD med Oscar haha.
Random.
händelserik kväll en av de bästa utekvällarna på länge.
Full och glad!!

p.s bilder kommer inom kort.






Mattias

Varför kom polisen?


Myran

För det hade varit inbrott i huset tidigare under dagen.



PUBLICERAT: 2010-09-19, 18:35:57 | URL: http://alexandralindblad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: