2010-09-26
 23:24:49

Kulturnatt, rock ´n roll och pizza


hela helgen har vart massa rörig.
i fredags utgång med marcus och mäki och det blev hugo som vanligt.
Det var jävligt kul och marcus bjöd mig på en drink hihi (A)
White Russian <3.
det var massa kul ute och träffa massa folk och mäki fick ragg ;)
sedan mötte jag robin, kul! :D
igår så var det kulturnatt gick ut med morsan och hennes syster hahaha fan vad galet.
sen träffade jag alla min underbara vänner vid arbetetsmuseum och det var fest, hehe.
Massa 60 åriga gubbar som raggade sönder på sara och mirre haha. så sött.
idag har jag inte gjort mkt lyssnat på rock´n roll/ rockabilly musik och ätit pizza hela
dagen haha.
har ont i näsan, för att min bror gav mig en knockout, fan tror jag ska få näsblod hela tiden :(
pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: